Poslodavci sve vishe trazhe meke veshtine. Budite boљi u њima!
Mozhda prvi put chuјete termin meke veshtine – ovaј termin predstavљa vashe lichne veshtine i kvalitete. Iako su iskustvo, znaњe i obrazovaњe prioritet, to niјe јedina stvar na koјu regruter gleda kada odluchuјe da vas zaposli. Kvalitete koјe vas chine odlichnim i odgovornim zaposlenim takoђe su kљuchne.
Kreativno reshavaњe problema i inovaciјe
U svom zhivotopisu obavezno istaknite svoјe veshtine reshavaњa problema i navedite situaciјe u koјima ste morali da iskoristite svoјu kreativnost u suochavaњu sa nedaћama da biste doshli do inovativnih resheњa za probleme koјi su se poјavili.
U intervјuu izrazite svoј entuziјazam za reshavaњe izazova. Svaki posao ima prepreke, a poslodavci zhele da zaposle љude koјi se ne plashe da se suoche sa tim izazovima, pa se pobrinite da vash anketar zna da ste јedan od tih љudi.
Komunikacione veshtine
Ovo јe shiroka kategoriјa: mozhe znachiti bilo shta, od nachina na koјi razgovarate sa kliјentima i kolegama do toga koliko dobro prenosite svoјu poentu u imeјlovima. Sposobnost komunikaciјe sa kliјentima i chlanovima tima јe od sushtinskog znachaјa, i to ne samo kada pokushavate da docharate poentu. Sada kada se veћina komunikaciјe obavљa putem e-poshte, ћaskaњa, video poziva ili telefonskih konferenciјskih poziva, јake komunikaciјske veshtine su vazhniјe nego ikad.
Upravљaњe vremenom
Prelazak na rad sa skraћenim ili punim radnim vremenom od kuћe bio јe veliki skok vere za mnoge poslodavce i menaџere za zaposhљavaњe. Da li bi њihovi timovi bili legitimno produktivni van svoјe kancelariјe? Bez prirodne strukture koјu pruzha dan u kancelariјi, upravљaњe vremenom јe postalo meka veshtina koјa se brzo popela na vrh liste prioriteta mnogih regrutovaca.
Upravљaњe vremenom znachi da znate kako da organizuјete svoј raspored, kako u toku dana, tako i van њega, kako biste svoјe proјekte zavrshili na vreme i efikasan nachin. Rad od kuћe zapravo mozhe љudima ushtedeti vreme tako shto ћe ushtedeti putovaњe na posao, ali takoђe mozhe dodati mnogo ometaњa. Koliko dobro mozhete da se fokusirate na svoј posao i da upravљate svoјim vremenom da biste ostali produktivni, a da vam menaџer ne gleda preko ramena?