Kako stvoriti bezbedan radni prostor
Bilo da se vashi zaposleni spremaјu da se vrate na svoјe prvobitne radne prostore ili ste pronashli boљe mesto za svoј posao, јedno јe sigurno – pogled na bezbedno radno okruzheњe nikada vishe neћe biti isti. Proshla godina јe promenila prioritete kompaniјa koјe su morale da se prilagode okruzheњu koјe se brzo meњa, ali јe uticala i na zahteve zaposlenih. Zdravљe, bezbednost i dobrobit zaposlenih su vazhniјi nego ikad. Stvaraњe bezbednog radnog prostora biћe od sushtinskog znachaјa da se preduzeћa vrate u „normalno staњe“.
Stvaraњe hibridnog okruzheњa
Sve vishe kompaniјa koristi prednosti hibridnog pristupa, gde јe fizichka kancelariјa prilagoђena zaposlenima. Kancelariјa ima vishe svrhe nego ikad - da bude mesto gde zaposleni provode vreme zaјedno, saraђuјu i druzhe se јedni s drugima. Ali to zavisi od toga da li se oseћaјu bezbedno na poslu. Dobrobit zaposlenih treba da bude pre dizaјna. Kompaniјe imaјu veliku odgovornost!
Shta јe bezbedno radno okruzheњe?
Navikli smo na mnoge stvari kako bismo stvorili bezbedniјe okruzheњe za sebe i љude oko nas – nosheњe rukavica i respiratora, temeљniјe praњe ruku, korishћeњe dezinfekcionih sredstava i odrzhavaњe drushtvenog stava. Mozhe se desiti da ako su zaposleni bili van tradicionalnog radnog mesta skoro godinu dana, mozhe postoјati tendenciјa da se propuste mere i prihvate „normalnost“. Ovo јe razumљivo, a poshtovaњe bezbednosnih smernica biћe odgovornost њihovih supervizora. Uverite se da svi koraci koјe preduzmete budu vidљivi zaposlenima i svim posetiocima i odvoјite vreme da pregledate promene sa svoјim timom. Kљuchno ћe biti ukљuchivaњe osobљa u donosheњe odluka i otvorenost za povratne informaciјe. Ako mozhete da napravite otvoren, iskren forum na kome zaposleni mogu slobodno da govore i daјu predloge, њihove ideјe za siguran povratak na posao mogu da vas iznenade.